Tatil dönemlerinde sıkça gündeme gelen konulardan birisi de outlook iş yeri dışında yanıtı nasıl ayarlandığıdır. Zira bazı çalışanlar bunu uzun süre kullanmadığından nasıl yapıldığını unutmaktadır.
Bu aktif etmek için Office Outlook uygulamasında Dosya menüsüne giriş yapın.
Ardından Otomatik Yanıtlar (İş Yeri Dışında) bölümünü takip edin.
Açılan pencerede Otomatik yanıt gönder seçtikten sonra tercihinize göre başlangıç ve bitiş zamanı belirleyebilirsiniz. Bunun için hemen altındaki yalnızca bu zaman diliminde gönderi aktif etmelisiniz.
Ardından otomatik yanıt içeriğinde yer alacak mesajınızı giriniz.
Bu işlem kuruluşunuz içerisinde ekip arkadaşlarınızdan gelen mailler için geçerlidir. Kuruluş dışından gelen mailleri de aynı şekilde yanıt vermek için Kuruluşum Dışında (Açık) sekmesine geçiş yaparak bir önceki işlemlerin aynısını uygulayın.
Bunun dışında Outlook uygulamasında kuralları etkin bir şekilde kullanıyorsanız aşağıdaki seçenekler doğrultusunda özel kurallarda oluşturabilirsiniz.
İşlemleri tamamladıktan sonra eğer bir tarih aralığı vermediyseniz outlook iş yeri dışında yanıtı ekranınızda aşağıdaki görebilirsiniz. Eğer bir tarih aralığı vermeniz durumunda başlangıç tarihinden sonra etkin olacaktır.
İlginizi Çekebilir: İşte Verimliliğiniz Artıracak Ofis Uygulamaları